hartigrama.pl opinie

Medycyna naturalna, zioła, sposoby naszych babć. Dyskutujemy, dzielimy się wiedzą, radzimy.
Awatar użytkownika
Jaska
Posty: 9
Rejestracja: 08 maja 2019, 13:22

hartigrama.pl opinie

Post autor: Jaska »

Cześć! Znacie książki wydawnictwa hartigrama.pl? Ostatnio dostałam książkę "Uzdrawiająca moc wody utlenionej" Nikołaja Danikowa i mnie zafascynowała. Czy inne książki hartigrama.pl są równie dobre pod względem merytorycznym? Podzielcie się swoimi opiniami, napiszcie, jakie inne książki czytaliście o medycynie niekonwencjonalnej ;-)
Obrazek
Awatar użytkownika
felicity90
Posty: 5
Rejestracja: 14 maja 2019, 18:17

Re: hartigrama.pl opinie

Post autor: felicity90 »

Ja niestety nie mam doświadczenia w tej dziedzinie. Nie będę w stanie tutaj pomóc.
Człowiek głupi jest bliskim krewnym zwierzęcia, bo równie jak ono nie ma żadnych wątpliwości.
Awatar użytkownika
klaudia32
Posty: 1
Rejestracja: 15 maja 2019, 8:34

Re: hartigrama.pl opinie

Post autor: klaudia32 »

hartigrama.pl mają u siebie kilka ciekawych pozycji. Z pewnością każdy znajdzie tu coś w sam raz dla siebie. W mojej opinii to właśnie takie alternatywy pomagają nam w codziennym życiu.
Awatar użytkownika
karina32
Posty: 1
Rejestracja: 17 maja 2019, 10:08

Re: hartigrama.pl opinie

Post autor: karina32 »

Bardzo lubię pozycje wydawane przez hartigrama.pl. Moim zdaniem to najlepsza możliwa inwestycja - poszerzanie własnych horyzontów. Spotyka się różne opinie, ale ja swojej nie zmienię.
Awatar użytkownika
olga43
Posty: 1
Rejestracja: 21 maja 2019, 10:24

Re: hartigrama.pl opinie

Post autor: olga43 »

hartigrama.pl to moje ulubione wydawnictwo. Czytałam chyba wszystko co wydali. Bardzo sobie cenię wiedzę, jaką czerpię z tych pozycji. W mojej opinii to niezwykle cenna wiedza i powinno się ją szerzej propagować.
Awatar użytkownika
julia432
Posty: 1
Rejestracja: 23 maja 2019, 10:09

Re: hartigrama.pl opinie

Post autor: julia432 »